18 d’octubre 2009

TOT PARAT: TORNA LA SEQUERA I JA GLAÇA

Ahir vaig anar amb poques esperançes tot sol a buscar ceps (edulis). El que mai m'hagués imaginat és que n'hi haguéssin tants i tant corcats tots.
Gairebé només vaig poder aprofitar trossos i vaig marxar no de no trobar-ne sino aborrit de veure cucs




La tònica era sempre la mateixa: abans de collir-lo amb bon aspecte


... i després de collir-lo. Totalment corcat

El bosc s'ha quedat parat a nivell general. A cotes altes ja hi glaça i el vent ho ha assecat tot. Els cucs s'han encarregat de fer la resta.
El panorama no pinta gens bé. Avui he intentat una ascensió a un 2900m i he hagut de desistir, els motius: -7º a cota 1900m i un vent glaçat de cullons. O sigui que aquest cap de setmana m'he quedat sense bolets i sense trekking.
Esperarem les prediccions de pluja que han d'arribar a mitja setmana.