27 de maig 2011

NOVA TROBADA AMB ELS MOIXERONS

Diumenge novament escapada. Aquesta vegada en solitàri. Vaig escapar-me a mig matí per passar quatre hores al bosc buscant moixerons.

El paisatge era formidable, amb tonalitats verdes de tot tipus, soroll a naturalesa, naixement de fauna, flora, rieres esplèndides de cabdal... una infinitat de coses ideals per desestressar-se del dia a dia.

El protagonista del dia, va fer acte d'aparició ben aviat, moltes moixeroneres treballaven de manera parcial. Les més soleies precisaben ser regades. Les corrioles encara no havien arrancat.

En definitiva, un bon matí i una collita molt aceptable per acabar de fer reserves.
Ara, necessito tocar les alçades amb algún trekking que ja tinc pensat. Respirar l'aire fresc i pur dels cims i gaudir de les panoràmiques que tinc sota meu. Sentir-me alliberat !

Aqui van les fotos del homenatge que li faig al moixeró, un dels meus bolets preferits que de ben segur torno a visitar




Part d'algunes moixeroneres es deixaven fotografiar mostrant la plena florida







Començava a nèixer algún champinyó silvestre. Aquest crec que és el Agaricus Arvensis




Moixerons amb fauna. Crec que hi havia un niu de marietes a la moixeronera, n'hi havien de minúscules



Moixerons de totes formes i tamanys







Una altra moixeronera. Aquests són més petits i costen de veure



Llàstima no poder-vos mostrar la olor que desprenen, és per a mi, lo millor d'aquest bolet










La familia al complet







La collita